עסקיםעשה זאת בעצמך

קניית קישורים – למה זה חשוב?

חשבתם פעם כמה בדיוק הזמן שלכם שווה לכם? זאת שאלה שאתם עשויים למצוא את עצמכם שואלים מדי פעם כאשר הפנייה אל אתרי נישה בשביל קניית קישורים

קניית קישורים חשוב לעסק שלכם. חשבתם פעם כמה בדיוק הזמן שלכם שווה לכם? זאת שאלה שאתם עשויים למצוא את עצמכם שואלים מדי פעם כאשר כלו כל הקיצים לפנייה אל אתרי נישה בשביל קישורים נכנסים בלי כל תשלום. פיתוח של קישורים באופן טבעי מחייב ביצוע סינרגיה סבוכה של תוכן מאוד איכותי, זמן ניכר, ואף השותפים המתאימים.

אם כל אלו הם בגדר סינית בשבילכם, כי אז תהליך ההצלחה יהיה מכאיב והן איטי למדי. זאת עובדה גמורה וממש מובנת כי חברות שמקדמות אתרים מובילים בוחרות לבצע קניית קישורים נכסים, זה מוכח וזה עובד. בכתיבת מאמר זה הושקעו מאמצים אדירים. אי לכך ובהתאם לזאת, נשמח באם תכבדו את המאמצים האדירים שעשינו, ותקפידו על קריאה של המאמר הזה למן ראשיתו ועד תומו, וכך תגלו הכול על – קניית קישורים – למה זה חשוב?

למה כדאי לבחור באפשרות של קניית קישורים נכנסים?

יש המון סיבות שבעטיין כדאי לבחור באפשרות של קניית קישורים נכנסים, ממש קצרה היריעה מלהכיל את כולן. באופן כללי, על ידי כך תפתחו דלתות להזדמנויות מעולות, תחסכו בהמון זמן, והוצאות כספיות על כוח אדם. בואו ונצלול אל עומק העניינים –

  • קניית קישורים חוסכת בכוח אדם – ביצוע הסברה להזדמנויות קישור בחינם יכול לדרוש מהמון עובדים לטפל בהסברה, בארגון ואף בניטור מתמיד. שמא תצטרכו אף מנויים ליצירת קישורים לכלי בניית קישורים בשביל להניע את התהליך בכל מהירות. אם אתם מבצעים בניית קישורים לפוסטים לאורחים, תצטרכו לייצר תוכן בעל ערך גבוה, וזה יכול לחייב את הנוכחות של סופרים, גרפיקאים ומומחי נושא. מאידך, המון אתרים שמוכרים קישורים מעדיפים ליצור את התוכן בעצמם ולכלול אותו בעלות הכוללת.
  • קניית קישורים נכנסים פותח דלתות – רשימת קישורי היעד שלכם כוללת, סביר להניח, את אותם אתרים שאליהם הגיעו עשרות מובילי קידום אתרים אחרים בנישה שלכם. ככל שהנישה תחרותית יותר, באופן הזה תיבות הדואר הנכנס של האתרים הטובים ביותר יהיו מוצפים יותר. אתם חייבים לעשות דבר מה על מנת להתבלט, והצעת הצעה של קניית קישורים יכולה להיות הדרך היחידה לעשות זאת. הצעת רכישת קישורים מאתרים אלה גורמת לסבירות גבוהה יותר להתייחס לבקשתכם. בהמון מקרים, זה גם מעביר אתכם לקדמת הקו.
  • חסוך הרבה זמן – קישורים באופן טבעי מחייבים לחקור קבוצה רחבה של אתרים, ליצור הודעות מייל מותאמות אישית, ולאחר מכן לנהל את השיחות האלה. כל זה נחסך ממכם במידה ותבחרו בדרך של קניית קישורים.
  • קניית קישורים נכנסים תחסוך לכם זמן ניכר – יכולים לעבור כמה שבועות עד שהאתרים יגיבו ליצירת קשר שלכם, והן שבועות נוספים עד שיבצעו מעקב אחר כל חלק בשיחה. בניית קישורים בתשלום עדיין יכולה לדרוש זמן, אך בני האדם שמנהלים אתרים בתשלום הם בעלי מוטיבציה גבוהה להשיב ולעבד הזמנות במהירות.

מה העמדה הכללית של גוגל בהיבט של קניית קישורים?

העמדה הכללית של גוגל בהיבט של רכישת קישורים  באה לידי ביטוי שממש לא מומלץ לבחור בדרך הזאת. גוגל מחשיבה כל מהלך הקשור לקישורים נכנסים בהיבט שלילי. יש המון פרקטיקות אשר גוגל מעלימה עין מהן, אך זאת בהחלט לא אחת מהן. ככלות הכול, ממש לא מדובר אודות עמדה חדשה של גוגל, זה כבר כמה שנים שהיא מחזיקה בעמדה זאת.

באופן כללי, גוגל עושה שימוש בהיפר קישורים בשביל לסייע בקביעה של מוניטין, בעוד קישורים לרוב הינם הצבעות של מערכת שאפשריות לבחירה, כאשר מכירה של קישורים מערערת את האיכות של המוניטין אשר מבוסס על קישורים, וכן מקשה על הרבה מנועי חיפוש להמציא תוצאות רלוונטיות.

האם תוכלו להגן על עצמם בעת קניית קישורים?

קיימות מספר שיטות שמומלץ ליישם הלכה למעשה כדי להגן על עצמם בעת קניית קישורים. קודם כל, אל תשכחו לעשות את בדיקת הנאות. ולהלן עוד כל מיני שיטות רווחות –

  • הדומיין לא צריך להיות כזה שמיועד מחדש.
  • זה חייב להיות יותר מחמש מאות מבקרים בחודש.
  • האתר צריך להיות ממקום טוב. פרופיל של קישורים נכנסים לא אמור להצביע על פורנו, אתרי הימורים או פעילות שאיננה חוקית.
  • המאמרים חייבים להיות רלוונטיים אף לדף שאליו אתם מקשרים. זה עוזר אם הדומיין גם כן.

בעיקרון, תנאים אלה אינם הופכים את קניית הקישורים להכי בטוחה במובן זה שאין סכנה.

באיזה תרחישים מומלץ לבצע קניית קישורים?

יש הרבה תרחישים שלאורם מומלץ לבצע רכישה של קישורים כדלקמן –

  • אתם צריכים סט ספציפי של קישורים, וחלקם מגיבים רק לקונים.
  • אתם מעוניינים להגדיל את היקף החשיפה שלכם, ואתם צריכים המרות מהירות ואמינות יותר ממאמצי ההסברה הידניים שלכם.
  • חלק ניכר מהאתרים אליהם פניתם מבקשים תשלום.
  • אתם אופורציה של איש אחד, ואין לכם את האמצעים לקיים צוות גדול.

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

שיווק בוואטספ – השיטה שתקפיץ את העסק שלכם מדרגה

מתכונים קלים לשבת – 10 מתכונים שיהפכו את הבישולים לקלים במיוחד

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button