עשה זאת בעצמךצפה בהכל

תיקון סדקים בקיר פנימי – כך תוכלו לעשות זאת כמו מקצוענים

רוצים לדעת איך לבצע תיקון סדקים בקיר פנימי? כאן נסביר על כל הדברים החשובים שאתם צריכים לדעת על מנת לבצע את העבודה כמו שצריך.

ככל שהנכס שלכם בא בימים, כך אתם עשויים לצפות להתרחשות של בלאי סטנדרטי, לרבות התיישבות קלילה. כאשר תרחיש שכזה מתרחש, הנכם יכולים להבחין באי אלו סדקים מעל גבי דלתות או חלונות, בקירות הפנימיים. שאלת המיליון דולר – מדוע זה בכלל מתרחש? ובכן, בכמה מלים, הדבר קורה בשל תזוזה של אי אלו אלמנטים. הקרקע שנמצאת מתחת לבסיס הבית שלכם בעלת נטייה לזוז מעט במקביל לכל מיני שינויים שבמזג האוויר. התנודות הקטנות הללו ממש לא מסכנות את חייכם או את חיי בני המשפחה שלכם, יחד עם זאת התנודות האלו עשויות לגרום לכדי היווצרות של סדקים קטנים בקיר הפנימי, שממש אינם מזיקים בנקודות התורפה שבקירות, שבהם נכנסים חלונות או דלתות.

פה נכנס המקום של תיקון סדקים בקיר פנימי – סדקים דקים בכל מיני מקומות בקיר הפנימי, אשר מעל לדלתות או לחלונות, אפשר להדביק מחדש, או לחלופין לצבוע אותם, על מנת לבצע שחזור של האסתטיקה של מקום המשכן הקבוע שלכם. ברם, במידה והבחנתם בהמון סדקים, סדקים יותר עמוקים, וכל דאגה נוספת, כדאי שתיוועצו בהקדם האפשרי עם בעלי מקצוע מנוסים. אנחנו ממש דורשים ממכם להקפיד על קריאה של תחילת המאמר הנ"ל ועד לסיומו, וכך תמצאו עובדות חדשות על – תיקון סדקים – כך תוכלו לעשות זאת כמו מקצוענים.

 

האם תיקון סדקים בקיר פנימי נדרש כאשר מופיעים נזקי יסוד בקיר פנימי?

עם כל הצער שבדבר, תיקון סדקים נדרש כאשר מופיעים נזקי יסוד בקיר פנימי וכן סדקים בקירות שיכולים להיות אף תוצאה של נזקים לבסיס האם. במידה שאתם חושבים כי סדקים גדולים ברוחב של למעלה מארבעה סנטימטר או כל מיני שאר הסימנים שגורמים לכם לאי אלו חששות, כי אז הגיעה השעה שתבחנו את הנכס שלכם.

הדבר שמצדיק בהחלט תיקון סדקים, בתרחיש שכזה הוא כי יש כמה גורמים לבעיות יסוד, לרבות – הרכב קרקע מאוד שכיח או חמר, נזקים של טרמיטים, בנייה שאיננה איכות, או לחלופין נזקים של מים ליסוד, וכיוצא בזאת. הפתרון בדמות של תיקון סדקים בקיר פנימי בא לידי ביטוי בשימור של השלמות המבנית, ואף הערך של המקום, בעוד יש לטפל בבעיות היסוד באמצעות בעלי מקצוע, כאשר יש מבעוד מועד לבדוק את היסוד וכל תיקון שמתבקש, על מנת למנוע החמרה של הבעיות.

האם תיקון סדקים בקיר פנימי מחויב המציאות במבנה חדש?

ברור מאליו כי תיקון סדקים מחויב המציאות במבנה חדש, בעודו נבנה במשך השנים האחרונות, ויש להניח, כי תבחינו באי אלו סדקים קטנים בקיר הפנימי. המצב שמצריך תיקון סדקים בקיר פנימי קורה בגלל שהכול כל כך חדש, כאשר עץ חדש יש בו לרוב הרבה לחות. ככל שהעץ מתייבש, הינו בעל נטייה יותר לזוז קמעה. תנודתיות שכזאת עשויה להסב לכדי יצירה של כל מיני סדקים קטנים בקיר הפנימי, אשר לרוב במפרקים שבהם נפגשות היריעות של קיר הגבס.

במצב שכזה, יש לבצע תיקון סדקים כאשר סביר להניח כי הסדקים הקטנים שבתוך הקיר הפנימי לא צריכים בכלל להדאיג אתכם. עם זאת, כדאי לחכות עד שהנכס שלכם "יחגוג יום הולדת" של מינימום שנה, בטרם תטפלו בבעיה הזאת. כאשר תחכו עד שהוא יתייבש לגמרי, ואז תסיימו את השקיעה הקטנה, כעת יש באפשרותכם להדביק מחדש את החיבורים של הקיר הפנימי של הגבס שנסדקו, ואז פשוט לצבוע שוב.

האם אפשר לבצע תיקונים כאשר יש דליפת מים?

באופן מובהק, נצהיר בזאת, כי יש לבצע תיקון סדקים בקירות פנימיים כאשר חלה בבית דליפה של מים. איך תדעו את זה? יופי ששאלתם. ובכן, במידה והסדקים שנוצרו בתוך הקיר הפנימי של הבית שלכם הראו שינויי צבע, כמו למשל – נוצרו כתמים בגוונים של צהוב או של חום, כי אז מקור הבעיה בוודאי כתוצאה של נזק מים בנכס שלכם.

הדבר קורה משום שהגג או החלונות עשויים להסב לכדי כניסה של לחות הישר לתוך הקיר הפנימי שבדירה שלכם, מה שבהכרח יגרום לקיר הפנימי להיות רטוב, להתרכך ואז להידרדר, דבר שיביא לכדי סדקים בקיר הפנימי. על מנת לבצע תיקון סדקים, בטרם בחירה של כל פעולה, עליכם לאתר קודם כל את המקור של הנזילה, ואז לתקן אותה. בתום השלמה של תיקון סדקים בקיר פנימי, לא קיים כל סיכוי לעוד נזקי רטיבות, יהיה באפשרותכם ליהנות מאיכות חיים חדשה.

יעניין אתכם גם – 

איך לעשות כסף – הדרך הקלה לעושר

חנות אינטרנטית – איך ליצר עסק מניב מהבית

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button