עשה זאת בעצמךצפה בהכל

רעיונות לעיצוב הבית – רעיונות וטיפים מתקדמים

רוצים לעצב את הבית כמו מקצוענים? בעזרת רעיונות לעיצוב הבית שלנו תוכלו לשדרג את המראה של כל חלל הבית שלכם כפי שלא תיארתם לעצמכם שאתם יכולים:

כל בעלי הבתים כבר השכילו להבין ואף להגביר את נקודות החוזק של מקום המשכן הקבוע שלהם, להסתיר את כל מה שבעייתי בו, ואף להפוך את הבית למושך בעיני כל. מוטב תעשו באם תיהנו מקריאה רציפה של המאמר הזה, למן התחלתו ועד לסופו, וכך תדלו כמה רעיונות לעיצוב הבית – רעיונות וטיפים מתקדמים, לכל דעה ועניין.

האם רעיונות לעיצוב הבית מתמקדים בשטיחי עיגון מתחת לרגלי הרהיטים?

כדי להציג בפניכם רעיונות לעיצוב הבית יש להתמקד תחילה בשטיחי עיגון שמתחת לרגלי הרהיטים שבבית שלכם. על מנת לממש את הרעיונות יש לפעול בהתאם לכללים הבסיסיים בשביל שטיחי עיגון כדלקמן – בסלון שלכם, כל ארבעת רגלי הספה, והן הכורסאות בקבוצה של הריהוט, חייבים להתאים לשטיח. השטיח נדרש להגדיר כראוי את אזור הישיבה, כאשר מינימום שתי הרגליים הקדמיות של הכורסאות ושל הספות נדרשות לנוח עליו. גם סלון שמתיימר להיות עם פרופורציות פחות חביבות, לרוב ידרוש שטיח גדול, בשביל להכיל היטב את אזור הישיבה. תבחרו בקטן יותר עם גודל של שטיח, והכול ייראה שלא בקנה המידה מחויב המציאות.

מה המקום של הדלת הקדמית בכל אותם רעיונות לעיצוב הבית?

בכל אותם רעיונות, המקום של הדלת הקדמית, כי אז ייעשה הדבר רושם ראשוני מעולה, עליכם לצבוע את דלת הכניסה בצבעים מבריקים ואף פנטסטיים. במידה ותצבעו בצבע אדום, כי אז זה מצוין בכל מיני תרבויות. דלת שצבועה באדום משמעה שלט שמברך את הנכנסים בברוכים הבאים. צביעה של הדלת הקדמית בגווני צהוב או כתום, נקשרים בהכרח לחום והן לשמחה מרובים. מה שעליכם להימנע זה מתצוגה לא רצויה של דלת מיושנת. תיפטרו ממנה בעליל, או כדאי שפשוט תחליפו אותה בדלת מרהיבה שמשולבת עם זכוכית, באורך מלא, שאפשר להחליף לכדי פאנל ממוגן.

מה הקשר בין רעיונות לעיצוב הבית לבין התאורה?

ישנו קשר הדוק בין רעיונות לעיצוב הבית לבין התאורה בבית שלכם. כאשר בוחנים לעומק את אותם רעיונות, כי אז צריך להבין שבכל חלל חייבים להיות שלושה סוגים של תאורה, כמו אלו – מבטא, שהינו הרבה יותר כמו יצירה של אמונות, שנחשבת לדקורטיבית ואף למדגישה את המקום. אווירה, שאותה תספק התאורה הכוללת, בעוד היא לפעמים תגיע מן גופי התקרה. והשלישי הוא משימה, אשר מצויה מעת לעת מעל פינת הקריאה, או לחלופין מעל לאי במטבח. בדיון על רעיונות לעיצוב הבית, בשביל הסלון, צריכה להיות הצבה של תאורה על גבי לפיד או מכל בפינה, שיטילו זוהר אל התקרה, כמו גם יגרמו לחלל להיראות הרבה יותר גדול.

למה רעיונות לעיצוב הבית כוללים צביעה בצבעים ניטרליים?

על פניו, נראה כי רעיונות לעיצוב הבית כוללים צביעה בצבעים ניטרליים, בעוד שאם תבחרו לצבוע בצבעים כדוגמת – אפור או בז', בפרט בקומה הראשונה, שבה הזרימה חשובה מאוד, כך ייטב. במידה ואתם מעוניינים לצמצם מעברים שצורמים לכם, כי אז צביעה של הקיר בצבעים ניטרליים בהכרח תספק לכם את הגמישות הכי מרבית לעיצוב המקום, וכן תאפשר לכם להחליף בלי כל בעיה את האביזרים שבמקום. בבחינת הרעיונות, במידה ובבית שלכם יש שני חדרים מאוד קטנים שסמוכים האחד לשני, יש לצבוע אותם בדיוק באותו צבע ניטרלי, מה שיסייע להם להיראות הרבה יותר גדולים.

האם כל הרעיונות קשורים לכך שהספה צריכה להתכתב בהצלחה עם הכורסאות?

ובכן, ברור מאליו, כי רעיונות לעיצוב הבית קשורים לכך שהספה צריכה להתכתב בהצלחה עם הכורסאות שבסלון. תחשבו על חלל חביב של בית מלון, אשר בו מסדרים מבעוד מועד את הריהוט, שמזמין אתכם לשיחה ערה, ולכן כשתשימו את הריהוט בתוך הסלון בבית שלכם, כדאי שתכוונו לכדי יצירה של אינטימיות ושל תחושה של איזון דומה. בבחינה של רעיונות לעיצוב הבית באזור שיחה עם צורה של יו, עם ספה ושתי כורסאות אחת מול השניה, בכל קצה של שולחן הקפה שבסלון, או בצורה של אייץ', עם ספה באופן ישיר אל מול שתי כיסאות, כאשר מוצב שולחן קפה באמצע, כי אז תקבלו תרחיש מושלם. יש כאלו שחושבים באופן מוטעה על רעיונות לעיצוב הבית, וממש דוחפים את כל הריהוט שבסלון שלהם אל הקיר. בני האדם נוטים לעשות זאת מכיוון שהם מאמינים כי זה יגרום לחלל להיראות הרבה יותר גדול, אך הלכה למעשה, ריחוף של הריהוט רחוק מן הקיר רק יסב לחלל להרגיש גדול יותר.

מדוע יש התייחסות גבוה לעובדה שאסור לתלות יצירות אומנות גבוה מדי?

נראה, על פניו, כי יש להתייחס לעובדה שאסור לתלות יצירות של אומנות גבוה למדי. קיימים מעט מאוד דברים שייראו יותר מגוחכים לעומת תלייה של אומנות מזערית יותר מדי גבוה על גבי הקירות, כאשר אמצע התמונות חייב להיות תלוי אך ורק בגובה העיניים, כאשר במידה ואנשים נמוכים, ואילו השאר גבוהים, יש להתכתב עם ממוצע הגובה.. 

יעניין אתכם גם – 

איך הופכים להיות האתר הנחשק ביותר במנוע החיפוש בעזרת ה SEO

אוזני המן ללא גלוטן מתכון שחייב להכיר

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button