חשוב לדעתעסקיםעשה זאת בעצמך

הקמת עסק חדש – מה שצריך לדעת

אחת מן המסיבות שדוחפת אנשים לבחור באופציה של הקמת עסק חדש באה לידי ביטוי ביכולת שלהם לכוון את התרבות של בית העסק שלהם.

הקמת עסק חדש מעסיק המון יזמים אשר נוהגים להחשיב את עצמם בתור אישיות מסוג איי, בעוד שהם בני האדם שאוהבים לקבל החלטות, או לחלופין לקחת שליטה, משמע – בעלות על בית עסק חדש תחסוך ממכם את החובה לעבוד בשביל אחרים.

אחת מן המסיבות שדוחפת אנשים לבחור באופציה של הקמת עסק חדש באה לידי ביטוי ביכולת שלהם לכוון את התרבות של בית העסק שלהם. כאשר מתיישב במכונית במושב של הנהג, זוכים לקבל החלטות איך לכוון את בית העסק שלכם לכיוון מיטבי יותר.

הדבר יכול להיות מכריע בשביל חלק מהבריות, ואף יש להבין כיצד ואימתי הכי טוב להאציל סמכויות. מאידך, כדאי שתקבלו החלטות בהיבט של הדרך הכי מוצלחת לפעול בחיי היום יום, מה שבהכרח יביא ליצירה של ארגון, תרבות, או לחלופין מותג. כדאי שתקראו ברצף עד הסוף, וכך תדלו ערב רב של אינפורמציה על הקמת עסק חדש – מה שצריך לדעת. 

האם באמצעות הקמת עסק חדש תוכלו לאתגר את עצמכם?

קיימים בני אדם שמשגשגים בשגרת חיי העבודה שלהם, בעודם עושים בדיוק אותו הדבר בכל יום. בתור בעלי עסק יהיה באפשרותכם ליהנות מהעובדה שבכל יום תיחשפו להזדמנויות חדשות, בעוד הקמת עסק חדש תוכל לאתגר אתכם, ללמוד דברים חדשים על בסיס קבוע, כמו גם לחשוב מחוץ לקופסה.

האם הקמת עסק חדש תגרום לכם לתחושה של גאווה עצמית?

ברור מאליו, כי הקמת עסק חדש תגרום לכם תחושה של גאווה עצמית. אחד מן ההבדלים הענקיים של בעלות על בית עסק חדש, שלא כמו עבודה מתחת לבוס, היא תחושת הגאווה העצמית שהנכם מייצרים בבנייה של משהו רק משלכם. אין דבר שווה ערך להצלחה בעזרת המאמצים, יכולת המנהיגות, הרעיונות, כמו גם היכולות שלכם. הקמת עסק חדש תגרום לכם להתפאר במעשה ידכם. מי שסביבכם פשוט יתעניין בכם, ואף בסיפור שלכם.

האם הקמת עסק חדש תאפשר לכם לבחור את הלקוחות שלכם?

על פניו, נראה בוודאות כי הקמת עסק חדש תאפשר לכם לבחור את הלקוחות שלכם, בעוד עבודה בתור שכירים, רק לפעמים, וזה מאוד נדיר, יש באפשרותכם לבחור עם מי בדיוק לעבוד. במידה ואתם לא מחבבים את העמיתים לעבודה שלכם, המרחק מפה לפיטורין קצר מאוד. שונה המצב בבעלות על בית עסק משלכם, וזאת משום שתקבלו את ההחלטות שנוגעות את מי להעסיק והן את מי לפטר. תוכלו להקיף את עצמכם רק באנשים חיוביים, אשר יטיבו לספק לכם את האופטימיות ואת הביטחון שכה נדרשים לכם, על מנת להמשיך ולהתקדם מבחינה עסקית. תמגרו מהחיים שלכם בני אדם שמוציאים ממכם ויברציות שליליות.

האם הקמת עסק חדש תאפשר לכם להתחבר באופן אישי אל קהל היעד שלכם?

מעבר לכל ספק, יש מעט דברים שגורמים לבעלי עסקים חדשים להתרגש, כמו שהם מגיעים לאינטראקציה אישית עם קהל היעד שלהם. במקום "לחלק" ברכות באופן אוטומטי מאחורי הקלעים, עם הקמת עסק חדש תוכלו להתמודד אחד על אחד עם הלקוחות הכי טובים שלכם, או פשוט לקבל החלטה די קשה "ולפטר" אותם. לא צריך באמת להתמודד עם לקוחות שמוציאים לכם את המיץ, אפשר פשוט לפטר אותם לאלתר. ממש לא חייבים להיצמד אל המנטרה הידועה ובהחלט הלא נכונה, שלפיה – הלקוח תמיד צודק, יש מספר מצבים שזה ממש לא מוחלט, והלקוח בכלל לא צודק.

האם הקמת עסק חדש פותחת לכם דלת לסיכונים, אך במקביל לקצור את הפירות שלכם?

ברור מאליו, כי הקמת עסק חדש פותחת לכם דלת לסיכונים, אך במקביל תוכלו לקצור את הפירות שלכם. עם הסיכון מגיע אף התגמול, הווה אומר – ככל שתשכילו להיות יותר מעולים בניהול סיכונים, באופן הזה תוכלו ליהנות יותר מתגמולים.

זה בסך הכול עניין של סוג של משחק, דומה הדבר לביצוע סינרגיה של פוקר תוך כדי בחירה בהימור גבוה ביחד עם משחק של האסטרטגיה הגדול ביותר בכל הזמנים, בעוד קיים מספר שאינו מוגבל של משתנים כמעט בכל היבט של בית העסק, כאשר אתם מאמינים שיש לכם דברים בשליטה בהיבט כזה או אחר, חוקי המשחק פשוט משתנים. במבט ספציפי, הדבר כמו כסף שנמצא בסיכון, כי אז יש לחיות בשלום עם כל ההחלטות שלכם, הרעות וכן הטובות שמבניהן.

בדיוק כמו כל משחק גדול אחר, ככל שתמשיכו יותר לשחק, מן הסתם תשתפרו במשחק. תלמדו לזהות הזדמנויות מעולות, תוך כדי ניפוי של הזדמנויות רעות. תלמדו כיצד להיראות שכאילו אתם מחויבים לשירות או למוצרים חדשים, מבלי הצורך בכלל להתחייב לזה באופן כלכלי, עד אשר יהיה לכן משוב וגם הזמנות מן הלקוחות שלכם. כמו כן, תלמדו ליצור כל מיני אסטרטגיות יציאה לתרחישים שליליים, ואף כיצד למקסם את התרחישים החיוביים. זה כיף גדול לעבוד על מיזם במשך מספר שנים עם צוות העובדים שלכם, להתגבר על כל המכשולים, ואז המוני בני אדם נהנים מעמל הכפיים שלכם במרחבי תבל.

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

חישוב מע”מ – ללמוד לחשב בקלות

חישוב אחוזים – ללמוד לחשב אחוזים

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button