ילדים ומשפחהצפה בהכל

פעילויות לילדים – 5 המלצות לפעילויות מגוונות לילדיכם

כל שבוע מגיע עם צורך מחודש  להעסיק את הילדים, לכן חיפשנו בשבילכם כמה פעילויות לילדים שאפשר לעשות במהלך השבוע בבית או בגינה מבלי להניע את הרכב

כל שבוע מגיע עם צורך מחודש  להעסיק את הילדים, לכן חיפשנו בשבילכם כמה פעילויות לילדים שאפשר לעשות במהלך השבוע בבית או בגינה מבלי להניע את הרכב תוכלו להעביר את הזמן בנעימים עם הילדים ולחוות חוויות מדהימות יחד.

5 רעיונות לפעילויות לילדים – 

 

קחו את הטבע הביתה – 

פעילויות לילדים ורעיון מקסים לכל יום בשבוע. בזכות הכנת יצירות שקשורות בטבע במיוחד אם יש את האפשרות לצאת רגלית לטבע והוא קרוב לביתכם או בגינה של חצר הבית, אפשר לאסוף מגוון פרחים, עלים, בלוטים או אפילו ענפים קטנים שזרוקים על הרצפה ולהביא אתכם בריסטולים וצבעי מים או גועש ולעשות יצירות יפות בשיתוף פעולה עם הילדים. אפשר להוסיף חרוזים ועוד הרבה תוספות שיכולות להתאים ליצירה של הילדים לא פחות, בנוסף אם החלטתם לצאת החוצה לטבע הכינו איתכם סל פיקניק מושקע בפירות העונה, הרבה מים או פטל לילדים ואו גם חטיפים.

סדנת יצירה בפירות  –

ליצור סדנת פירות זה יכול להיות רעיון מעולה לפעילויות לילדים בבית. תבחרו פירות מתוקים שהילדים אוהבים במיוחד בבית קחו קיסמי שיניים עזרו להם ליצור צורות בזכות סכין אך בעזרה שלכם בלבד. קנו מרשמלו מראש או פירות יער או עוד מגוון פירות קטנים אפילו פירות יבשים זה גם יהיה מעולה לעיצוב הצורות ותבנו איתם יצירה יפה ומושקעת, זה בהחלט מהנה ונחמד בכל יום בשבוע. 

פעילות בצבעי גועש – 

אם יש לכם את האפשרות לצאת לחצר הבית לגינה או אפילו לפארק שליד הבית תוכלו לפרוס בריסטול גדול על הרצפה ולעשות פעילות של גועש לילדים לתת להם מכחולים או להכין מראש קערות פלסטיק לשים צבעי גועש במגוון צבעים ולתת לילדים לעשות צורות עם הידיים הפעילות היא מאוד מותאמת לילדים קטנים והם נהנים מזה מאוד אפשר בכיף להתלכלך ואפשר לקחת בריכה קטנה ולשים שם מים יום לפני כהכנה לחסות על מנת שלא יהיו עלים או חרקים וככה הם יוכלו לשטוף את ידיהם מבלי לרוץ לבית כל רגע.

תמונות משפחתיות – 

אין כמו לפתוח אלבום תמונות ישן או אפילו חדש ולעשות מי זה יצירה עם הילדים, קחו קנבס גדול בריסטול אפשר גם לוח שהם ונעצים וליצור קולאג' מהמם בשיתוף עם הילדים. אפשר לגשת לחנויות הסטוק יום לפני ולקנות כל מיני חומרים שיכולים להוסיף ליצירה למשל: בריסטולים שכבר חתוכים לצורות מגוון דבקים ונצנצים פונפונים קלקר פעילות ממש נחמדה שמתאימה כמעט לכל הגילאים. בזמן הכנת הקולאג' כיף להיזכר ולעלות סיפורים מצחיקים ורגעים מאושרים של כל המשפחה יחד.

פעילויות לילדים בשבת - 5 המלצות לפעילויות מגוונות ליום שבת

הכנת בובות מגרביים או בדים ישנים – 

לכולם בבית יש גרב אחת שלא קשורה לאחרת או גרב שממזמן איבדה את הזוג שלה, ואפשר לייצר מזה יצירה מאוד נחמדה לילדים גשו לחנויות הסטוק וקנו צמר או אפילו צמר להורדת איפור שיש לכל אישה בבית בדרך כלל, קחו את הגרביים הישנות תנו לילדים להכניס את הצמר לתוך הגרב ולהדביק להם עניים ולייצר פה מחוטים שגם אפשר לקנות בסטוקים אפשר לייצר במה מקרטון ולתת לילדים לעשות הופעות עם הבובות הרעיון הכללי הוא מדהים ויוצר זמן איכות עם כל המשפחה והרבה שמחה.

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

להיות בריא זה לאכול פירות וירקות

עוגת בננה פרווה – 3 מתכונים לעוגות בננה מדהימות

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button