ילדים ומשפחהצפה בהכל

תחפושות לפורים – המדריך המלא לתחפושת מקורית

החגים קרובים מתמיד, ואנו נכנסים לזמן חגיגי מלא בתחפושות לפורים והגיע הזמן לחפש רעיון לתחפושות לפורים לילדים

החגים קרובים מתמיד, ואנו נכנסים לזמן חגיגי מלא בתחפושות לפורים והגיע הזמן לחפש רעיון לתחפושות לפורים לילדים אבל הרעיון פשוט לא מגיע ובא לכם משהו מקורי כזה שלא כולם יחשבו עליו? בואו נבין קודם כל למה בעצם אנו חוגגים את פורים? מאיזה סיבה אנו בכלל מתחפשים ושמים מסכות אוכלים אוזני המן וכדומה.

תחפושות לפורים –

הפורים כמעט וכאן הינה עולה לכולנו השאלה למה יתחפשו הילדים השנה הזאת אולי בכלל נשים תחפושת של שנה שעברה ששוכבת בארון או עדיף בכלל תחפושת חדשה מקורית כזאת שעוד אין לאף אחד כמעט בכל הרשתות כגון מקס סטוק זול סטוק וחנויות צעצועים מתחילים במכירה גדולה של כל מיני תחפושות שונות לילדים אך האם אנו באמת רוצים תחפושת קנויה לילד אולי אנו בכלל רוצים להכין אותה בעצמנו? מאוד רצוי לבצע השוואת מחירים לפני קניית התחפושת אולי יצא לכם הרבה יותר זול להכין את התחפושת בעצמכם לדוגמא:

תחפושת בובספוג לקטנטנים – 

הילד/ה החליט שהוא רוצה להתחפש לבובספוג אז המטרה היא לא לקנות תחפושת קנויה באחת מהרשתות הגדולות, כל תחפושת כזאת נעה בין 111 שקלים ל250. אלה באמת להכין בעצמכם קחו בגד צהוב אם זה בן אז מכנסיים חומות וחולצה צהובה או בגד גוף שלם עם מכנס חום מעל עם זאת ילדה אז כמובן שמלה או חצאית חומה, היום בחנויות הסטוק יש מבחר חצאיות במגוון צבעים שיכולים להתאים בדיוק למה שאתם מחפשים. קנו צבע מאכל בגוון טיפה יותר כהה מצהוב שיהיה הבדלי צבע בין הבגד הצהוב רצוי לא לקנות ספרי צבע בגלל הרעילות שלו והריח שהוא משאיר. צבעי גועש יכולים לתאים כאן מעולה, תיצרו עיגולים בצורות שונות על הבגד הוסיפו נעליים שחורות כל נעל יכולה להתאים עניבה אדומה ואיפור נכון והינה לכם תחפושת שהיא גם זולה במחיר וגם מושקעת ומקורית.

תחפושת אבוקדו לקטנטנים – 

עוד רעיון מעולה ליצירת תחפושת מקורית ונחמדה שכל ילד יהיה במרכז העיניים בגלל שזה כלכך חמוד קחו קרטון גדול קנו צבעי גועש ירוק כהה ירוק בהיר וחום ציירו צורה של אבוקדו תגזרו בהתאם לצורת אליפסה כמה שיותר דומה לאבוקדו קנו גומי שדכן סיכות הדקו את הגומי זה יהיה מה שיחזיק את התחפושת מהצד של הגב קנו מכנסיים ירוקות וחולצה עם שרוולים ארוכים נעליים שחורות והינה לכם תחפושת מקורית ומיוחדת למדי.

תחפושת בועות סבון באמבטיה לקטנטנים – 

תחפושת בועות סבון באמבטיה היא דיי מצחיקה ומשעשעת היא מאוד קלה להכנה והיא סופר מקורית וכמובן שאף אחד לא יפספס את הילד שלכם מרחוק התחפושת היא נוחה ולא מקשה על הילד להסתובב אתה במהלך היום כל מה שאתם צריכים זה בלונים בצבעים לבן שקוף אפשר להוסיף לבנות גם וורוד, קנו ברווזון קטן באחת מהחנויות חולצה מכנסיים לבנים ונייר דבק דו צדדי כובע אמבטיה ואביזרי אמבטיה נוספים לפי הצורך נפחו את הבלונים והדביקו על החולצה עם הנייר דבק או דבק 3 שניות גם אפשרות מעולה את הבלונים, הדביקו את הברווזון על הכתף בחולצה של הילד או על אחד מהבלונים לבשו לו את הכובע רחצה ותתנו לו ספוג רחצה להחזיק או גם הדביקו את הספוג על אחד מהבלונים והינה לכם תחפושת משגעת ומקורית.

במידה והתחפושות שלכם מורכבות ממספר פריטים פשוט חשוב לוודא שלא חסר שום פריט בשביל שהתחפושת תהיה שלמה בצורה נכונה אם החלטתם לקנות תחפושת ולא להכין תוודאו שהוא שהמידה אכן מותאמת לילד שלכם בכדאי שלא תתקעו בלי תחפושת לגן או לבית הספר.

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

מאמרים קשורים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button