עסקיםצפה בהכל

מסעדות כשרות -מסעדת ביסטרו בר כשר בחיפה

מסעדות כשרות כולנו מחפשים כמעט ובלתי אפשרי להיכנס לחיפה ולא לשים לב למסעדת ענק ממש במרכז הכביש עם כיתוב ענק ביסטרו בר כשר

כמעט ובלתי אפשרי להיכנס לחיפה ולא לשים לב למסעדת ענק ממש במרכז הכביש עם כיתוב ענק ביסטרו בר כשר עם אותיות בענק המודגשות באדום בוהק שממש עושות חשק להיכנס פנימה. כולם מדברים על ארוחה בשרית טובה אך לא תמיד יודעים איפה בדיוק ניתן למצוא את החוויה הקולינרית הטובה ביותר שכל אחד כל כך צמא לה, חיפה נחשבת בין אחת הערים עם הקולינריה הטובה בארץ, מסעדות כשרות מגוונות והמון סוגי אוכל שונים, מבשרים איכותיים, מסעדות טבעוניות ועד לבתי קפה הכי איכותיים בעיר וכמובן גם כשרות ומתאימות לקהל הדתי והחילוני.

מסעדות כשרות – קצת על הביסטרו בר הכשר 

מסעדת הביסטרו בר הכשר ענק בממדיו העומד ממש במרכז הכביש בלב מפרץ חיפה ותופס את עיניהם של כל מי שעובר בדרך. מסעדת הביסטרו בר מציעה מגוון בשרים איכותיים וטריים שמוגשים עם תוספות מגוונות וירקות טריים לבחירתכם. החוויה של הלקוח מתחילה כבר בכניסה למסעדה וברגע שנגשת המארחת ומובילה אתכם למקום הישיבה שלכם אתם כבר מרגישים את רמת האירוח שנותנת פלוס ענק עוד לפני שהתחילה החוויה הקולינרית שלכם, הכול מאוד מסודר וקפדני, נקי וכמובן בזמן , מיד מוגש לכם תפריט אלקטרוני מסודר ומפורט של כל מה שהמסעדה מציעה לכם, מגישים לכם משקה לבחירתם ומשהו נחמד לנשנש בזמן שאתם בוחרים את המנה הראשונה .

הדגש העיקרי של המסעדה היא המטבח הפתוח לעיניהם של האורחים הזוכים לראות את תהליך העשייה של האוכל שהופך את החוויה להרבה יותר עוצמתית. מסעדת הביסטרו בר נפתחה כבר בשנת 2004 והתחילה כמסעדת המבורגר קטנה שמציעה המבורגרים משובחים ועם פאת השנים הלכה וגדלה והפכה לאחת המסעדות הכשרות הטובות בחיפה. המסעדה הוסיפה חומרי גלם נוספים כמו דגים טריים ומגוון מנות שלא תמצאו בשום מסעדה אחרת. הביסטרו הוא מקום שהפך למוקד עיקרי לכלל המבלים בחיפה והאזור בעיקר לשומרי הכשרות.

מספר מנות מומלצות שאתם חייבים להכיר 

  • מנה ראשונה שחובה לטעום-ברוסקטות אסדו מפורק 100 גרם האסדו מעושן על לחם שחור עם רוטב ברביקיו משובח ללא ספק אחת המנות המומלצות של המקום.
  • עוד מנת פתיח שבהחלט מומלצת זאת מנת הקרפצ'יו בקר עם תחמיץ של שמן זית לימון ובלסמי מצומצם מוגש עם לחם בהחלט מנת פתיח מוצלחת וטעימה מאוד.
  • מנה עיקרית מומלצת – כריך סטייק אנטרקוט משובח צלוי על גריל רותח מוגש בחלה מתוקה מלווה עם איולי פטריות כמהין מנה שחובה לטעום.
  • עוד מנה עיקרית מומלצת טרילוגית- 3 לחמניות באן 100 גרם בשר בכל אחת מוגש עם מריחת ספייסי מיונז וחסה מנה קלילה אך משביעה וטעימה מאוד.

לסיכום הדברים – 

בצפון מאוד אוהבים בשר, כך שאם אתם נמנים על חובבי הז'אנר הקריבוני בטח תשמחו להגיע ולטעום , ולחוות חוויה קולינרית כשרה שאין כמותה.  המסעדה אשר מתמחה בעישון הבשר ובצלייתו מומחית בהוצאת מנות איכותיות ומגיעה לטעימים ייחודיים שאין כמותם. חווית העושר בתחושה והאושר בחך שווה הכול. כעת, לאחר שהכרתם יותר את מסעדה עם כל שלל העושר שהוא מציע, על מגוון החוויות הקולינריות שניתן לחוות אתם מוזמנים להגיע ולחוות חוויה יוצאת דופן.

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

מסעדות כשרות -מסעדת ביסטרו בר כשר בחיפה

פתיחת עסק – דברים שכדאי לדעת לפני שפותחים עסק

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button