עסקיםעשה זאת בעצמך

כרטיסי ביקור דיגיטליים – למה אתם פשוט חייבים אותם?

הטכנולוגיה הדיגיטלית, כמעט כל בני האדם נהנים מנוכחות און ליין, שעל פניו נשמע מאוד הגיוני שיהיה לכם אף כרטיסי ביקור דיגיטליים.

כרטיסי ביקור דיגיטליים זהו טרנד חדש, פעם לא לפני הרבה שנים, ולפעמים אף במציאות העכשווית, יזמים או אנשי מקצוע שיתפו את פרטי הקשר העסקיים שלהם רק על ידי כרטיסי ביקור מנייר.

ברם, עם ההתקדמות המטאורית של הטכנולוגיה הדיגיטלית, כמעט כל בני האדם נהנים מנוכחות און ליין, שעל פניו נשמע מאוד הגיוני שיהיה לכם כרטיס ביקור אבל דיגיטל טוב תעשו באם תקראו למן ראשית המאמר שלעיל ועד לתומו, וכך תאגרו כמה שיותר מידע על כרטיסי ביקור דיגיטליים – למה אתם פשוט חייבים אותם?

האם כרטיסי ביקור דיגיטליים יותר ידידותיים לסביבה?

ברור מאליו, כי כרטיסי ביקור דיגיטליים הרבה יותר ידידותיים לסביבה, בעוד מגנים על הקיום האולטימטיבי של העצים עם המעבר לדיגיטל. בעוד שלא מדפיסים בפועל את כרטיסי הביקור, לא נדרשים לקנות ניירות, שנוצרים לרוב מעצים טריים שכרתו, ובעצם המעבר לחומר שמבוסס על פלסטיק, תוך כדי הפסקה של הדפסת כרטיסי הביקור, מפחיתים את ייצור הפסולת.

במידה ותתבוננו על שולחן המשרד של המון בעלי עסקים, יש להניח כי תראו שמרביתם מלאים בערב רב של כרטיסי ביקור מנייר, שלא בשימוש, מאוחסנים אי שם, הם פשוט יושבים להם בדד בחוסר דרישה, צוברים אבק, וכאשר בעל העסק מחליף כיוון עסקי או סוגר את העסק שלו, ברור כי כרטיסי הביקור מהנייר יושלכו לפח האשפה.

תנסו לרגע לדמיין את הכמות הבלתי נדלית של העצים שנכרתו, או לחלופין את כל יתר המשאבים ששימשו כדי לספק המון מלאי של ניירות בשביל כרטיסי ביקור, כאשר אפשר לשנות לחלוטין את המצב, על ידי בחירה בנתיב יותר מתקדם של כרטיסי ביקור דיגיטליים.

האם כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרים שיתוף בלי כל בעיה?

עצם הקיום של כרטיסי ביקור בא לידי ביטוי מן הרצון לחלוק מידע. פעם עשו זאת על ידי הדפסה של כרטיסי ביקור על נייר, בעוד כל מה שנדרש לבצע הוא לשלוף את כרטיס הביקור מהארנק, תוך כדי מסירה שלו לפלוני אלמוני. חרף העובדה שלחלק כרטיסי ביקור פיזיים הוא עניין של מה בכך ומהיר מאוד, מרבית בני האדם גולשים כיום ברשת האינטרנט, ובעודם מחפשים אחרי שירות או רכישת מוצרים, האינסטינקט הראשוני שלהם, סביר להניח, הוא לגלוש בצורה מקוונת, ולמצוא את בית העסק שדרוש להם.

במקום כרטיס ביקור מודפס, מוטב שתתוודעו אל כרטיסי ביקור דיגיטליים. חלק מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם, בעוד הם משותפים עם הטלפון הנייד, יוסיפו אתכם באופן אוטומטי כחלק מרשומה לפנקס הכתובות שלהם, באופן הזה מובטח לכם שקהל היעד שלכם יחזיק בכל רגע נתון את הפרטים על בית העסק שלכם, ולא ישים אותו במגירה אי שם שיצבור אבק.

האם כרטיסי ביקור דיגיטליים יותר חסכוניים?

כאשר דנים אודות כרטיסי ביקור מסורתיים, שמודפסים כיום ברוב אלגנטיות, יקר מדי לתחזק אותם. בכל פעם שאתם מעניקים את כרטיס הביקור הזה ללקוח , אתם בעצם משלמים בגינו. ככלות הכול, אתם מחויבים לשלם עבור כרטיס הביקור ועבור תהליך ההדפסה שלו.

כמו כן, כשאתם רוצים לערוך שינוי בפרטים שלכם, האצווה של כרטיס הביקור הנוכחי בטלה בשישים. כמו לדוגמה – במידה ועברתם מקום, קיבלתם קידום, שיניתם את מספר הטלפון, תידרשו להדפיס מחדש את כרטיסי הביקור. אך במידה ואתם מחזיקים כרטיסי ביקור דיגיטליים, זאת כבר אופרציה אחרת לגמרי, כל מה שנדרש ממכם זה לערוך מספר עריכות בפרטים שלכם, צ'יק צ'ק והכול מוכן.

האם כרטיסי ביקור דיגיטליים יכולים להרחיב את המידע עליכם?

כשאתם מדפיסים כרטיסי ביקור סטנדרטיים, הם יכילו לרוב את המידע הבסיסי שלכם, כדוגמת – השם שלכם, מספר הטלפון, שם בית העסק, כתובת המייל, התפקיד שלכם, ותו לא. יתכן שיהיו בו קישור או שני קישורים שיפנו את הלקוחות שלכם לפרופילים של המדיה החברתית שלכם.

במידה ותהיו מעוניינים לשנות פרטים כאלו ואחרים בכרטיס הביקור הרגיל, או להוסיף פרטים מסוימים, תיכנסו לכאוס אמתי, שיכלול תהליך שכתוב מחדש של כרטיסי הביקור שלכם. הדבר שונה בתכלית השינוי כאשר עסקינן אודות כרטיסי ביקור דיגיטליים.

במקום להוסיף קישור אחד או שניים בכרטיס הביקור שלכם, אתם עשויים לעשות שימוש בקוד שנקרא QR, או להוסיף כתובת של אתר אינטרנט אשר יוביל את קהל היעד שלכם לדף הקישור של הפרטים שלכם, בשביל לשתף כל אחד בפרופילים שלכם, כאשר באופן הזה הלקוחות הקיימים, או הלקוחות הפוטנציאליים שלכם עשויים להוסיף את הפרופיל העסקי שלכם בפלטפורמה של המדיה החברתית שאותה הם מעדיפים.

לעוד נושאים שיכולים לעניין אותך:

לידים לעסקים – מה זה ולמה אתם צריכים את זה?

מתכון למקלובה צמחונית שתשאיר לכם טעם של עוד

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button